Presentació del Campionat d’Espanya d’Autocròs 2012. Sala de premsa. Diputació de Lleida
El vicepresident primer de la Diputació de Lleida, Miquel Padilla, presidirà la roda de premsa de presentació de la segona prova del campionat d’Espanya d’Autocròs, XIV Autocròs Ciutat de Lleida, que se celebrarà els dies 14 i 15 d’abril al Circuit de Lleida, sota la organització de l’Escuderia Lleida. La prova també serà puntuable pel Campionat de Catalunya. La presentació comptarà amb la participació del president de l’Escuderia Lleida, Francesc Cànovas. La presentació se celebrarà a la sala de premsa de la Diputació de Lleida.