Presentació del 7è Festival ‘El Segre de Negre’
El festival de novel·la negra i criminal de Lleida ‘El Segre de Negre’ tornarà un any més a tenyir la ciutat de Lleida de negre i celebrarà la seva setena edició els dies 2 i 3 de juny. La presentació es farà a l’Aula Magna de l’IEI amb la participació de la vicepresidenta de l’IEI, Estefania Rufach, i la directora de Pagès Editors, Eulàlia Pagès. Es tracta d’un festival que té com a objectiu apropar la novel·la negra i criminal al públic en general, fomentant la trobada entre les veus més significatives del gènere i els lectors, i al mateix temps promoure la divulgació d’una activitat tan enriquidora per a la societat com és la lectura.