Presentació del 16è Gran Recapte d’Aliments

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, participarà en la presentació la setzena edició del Gran Recapte del Banc dels Aliments de Lleida, que se celebrarà els dies 22 i 23 de novembre. La presentació tindrà lloc a la seu del Banc dels Aliments de Lleida i comptarà amb les intervencions de la delegada territorial del Govern a Lleida, Núria Gil; el segon tinent d’alcalde i regidor d’Acció i Innovació Social, Participació i Drets Civils de Lleida, Carlos Enjuanes; el president del Consell Comarcal del Segrià, David Masot; la directora del Banc dels Aliments de les Comarques de Lleida, Teresa Farré, i el president del Banc dels Aliments, Antoni Fo.

Descarregar esdeveniment