Presentació del 15è Gran Recapte del Banc dels Aliments de Lleida
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, participarà en la presentació la quinzena edició del Gran Recapte del Banc dels Aliments de Lleida que se celebrarà els dies 24 i 25 de novembre. La presentació -que comptarà amb les intervencions de la directora dels Serveis Territorials de Drets Socials a Lleida, Maria Eugènia Puig-gros Clua; el segon tinent d’alcalde i regidor d’acció i Innovació Social, Participació i Drets Civils de Lleida, Carlos Enjuanes; el president del Consell Comarcal del Segrià, David Masot, i el president del Banc dels Aliments, Antoni Fo- tindrà lloc a la seu del Banc dels Aliments de Lleida.