Presentació de resultats i renovació del conveni del programa Reempresa entre la Diputació de Lleida i la Cecot

El president de la Diputació, Joan Talarn, i el president de la patronal Cecot i del centre de Reempresa de Catalunya, Antoni Abad, acompanyats del vicepresident del Patronat de Promoció Econòmica de la Diputació, Carles Gibert, i del president d’Autoocupació, Albert Colomer, presentaran els resultats i renovaran el conveni del programa Reempresa per garantir la continuïtat de les empreses del territori, facilitar el contacte entre empreses, persones reemprenedores i empresàries i permetre així la cessió de l’èxit empresarial a través de la compravenda de negocis evitant el tancament de negocis econòmicament viables i la destrucció d’ocupació.

Descarregar esdeveniment