Presentació de ‘Musiquem Lleida’. Cafeteria Nelson. Lleida
La vicepresidenta de l’IEI, Rosa Pujol, participarà en la roda de premsa de presentació del programa ‘Musiquem Lleida’. La presentació –que es farà a la cafeteria Nelson de la ciutat de Lleida- comptarà amb la participació de la regidora de Cultura de la Paeria, Montse Parra, la directora dels Serveis Territorials de Cultura de la Generalitat, Carme Vidal, el responsable de comunicació de ‘La Caixa’, Albert Hortal, i la directora de ‘Musiquem Lleida’ i responsable de la Coral Shalom, Carme Valls.