Presentació de l’oli nou amb DOP les Garrigues

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, i el president del Consell regulador de la DOP les Garrigues, Enric Dalmau, participaran en la presentació de l’oli nou amb DOP les Garrigues que tindrà lloc al Pati de l’IEI, i que arriba a la tercera edició.   També hi assistiran el vicepresident de la DO i president de la Cooperativa de Juncosa, Albert Guiu; el vocal i representant de la Cooperativa de Vinaixa, Sergi Clota; el president de la Cooperativa de Maldà, Josep Maria Jové; el president del Consell Comarcal del Segrià, David Masot; el president del Consell Comarcal de les Garrigues, Antoni Villas, el director general de Fira de Lleida, Oriol Oró, i representants de les cooperatives d’Alcanó, Maials i Cervià de les Garrigues.   Una vegada finalitzats els parlaments institucionals es farà un tast d’olis de la nova collita.

Descarregar esdeveniment