Presentació de l'Oli Nou amb DOP Les Garrigues

El vicepresident quart de la Diputació, Eloi Bergós, participarà a la presentació de l’Oli Nou amb DOP Les Garrigues, que tindrà lloc al pati de l’Institut d’Estudis Ilerdencs, on s’exposarà una mostra de l’oli de les cooperatives i s’oferirà un tast dels diferents olis que es volen donar a conèixer. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)

Descarregar esdeveniment