Presentació de l’Institut d’Estudis Aranesi. Església de Santa Maria d’Arties

El vicepresident tercer en funcions de la Diputació, Pau Perdices, assistirà a l’acte de presentació de l’Institut d’Estudis Aranesi-Acadèmia aranesa dera llengua occitana, que tindrà lloc a l’església de Santa Maria d’Arties. L’acte serà presidit pel síndic d’Aran i pels consellers de Cultura i Justícia de la Generalitat de Catalunya.

Descarregar esdeveniment