Presentació de l’estudi de superació de la covid-19 pel sector turístic de la demarcació de Lleida

La Càtedra de Turisme d’Interior i de Muntanya de la Universitat de Lleida i el Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida presentaran l’informe sobre la “Superació de la covid-19 pel sector turístic de la demarcació de Lleida”.

La presentació de l’informe en roda de premsa anirà a càrrec del director de la Càtedra de Turisme, Eduard Cristóbal Fransi; del sotsdirector, Daniel Paül Agustí, i del director i autor del treball, Jaume Macià Amorós. Per part del Patronat de Turisme, hi participarà el cap de Promoció i Màrqueting, Juli Alegre.

Descarregar esdeveniment