Presentació de les novetats i de la participació de les empreses i entitats de Lleida al Saló Internacional del Turisme de Catalunya SITC-2014. Sala de premsa de la Diputació de Lleida

 El director del Patronat de Turisme, Jordi Blanch, acompanyat del   president del Saló Internacional del Turisme de Catalunya, Raimon Martínez Fraile, i la directora del Saló,   Marta Serra,   presentaran als mitjans de comunicació de Lleida la participació de les empreses i entitats turístiques lleidatanes   al SITC-2014, així com les novetats que presenta el Saló en la seva 23a edició. La presentació tindrà lloc a les 12.00 hores, a la Sala de Premsa de la Diputació de Lleida.  

Descarregar esdeveniment