Presentació de les activitats de la temporada d’hivern 2015/16 de les estacions de muntanya del Grup FGC
El vicepresident tercer de la Diputació de Lleida, Gerard Sabarich, assistirà a la presentació de les activitats de la temporada d’hivern 2015/16 de les estacions de muntanya del Grup FGC. Lleida, 28 d'octubre de 2015