Presentació de les accions turístiques que s’han posat en marxa a Josa i Tuixén

El vicepresident del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida, Juan Antonio Serrano, i l’alcaldessa de Josa i Tuixén, Marta Poch, presentaran les actuacions turístiques que s’han posat en marxa al municipi amb el suport del Patronat.

Descarregar esdeveniment