Presentació de l’adquisició del ‘Retaule de Sant Bartomeu de Capella’
La presidenta en funcions de la Diputació, Rosa M. Perelló, participarà en l’acte de presentació de l’adquisició del ‘Retaule de Sant Bartomeu de Capella’ per part del Museu de Lleida, que es farà a les mateixes instal·lacions del Museu. L’acte comptarà amb les intervencions del president de la Generalitat, Quim Torra, la consellera de Cultura Mariàngela Villalonga, l’alcalde de Lleida, Miquel Pueyo; i del propietari de l’obra que l’ha cedida en dipòsit, Tatxo Benet. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)