Presentació de l’acord pel conveni de col·laboració entre el Departament de Territori, la Diputació de Lleida i els ajuntaments de Torrebesses, Granyena de les Garrigues, el Cogul, Castelldans, la Granadella, el Soleràs, els Torms i Bellaguarda, pel canvi de funcionalitat i titularitat d’un tram de la carretera C-233 i del camí de Torrebesses a Castelldans del conveni per a la millora de la connectivitat viària de la comarca de les Garrigues.
17.30 hores.- Presentació de l’acord pel conveni de col·laboració entre el Departament de Territori, la Diputació de Lleida i els ajuntaments de Torrebesses, Granyena de les Garrigues, el Cogul, Castelldans, la Granadella, el Soleràs, els Torms i Bellaguarda, pel canvi de funcionalitat i titularitat d’un tram de la carretera C-233 i del camí de Torrebesses a Castelldans del conveni per a la millora de la connectivitat viària de la comarca de les Garrigues. Delegació del Govern de la Generalitat a Lleida. El president de la Diputació, Joan Talarn, i el conseller de Mobilitat i Infraestructures de la Generalitat, Juli Fernández, presentaran l’acord pel conveni de col·laboració entre el Departament de Territori, la Diputació de Lleida i els ajuntaments de Torrebesses, Granyena de les Garrigues, el Cogul, Castelldans, la Granadella, el Soleràs, els Torms i Bellaguarda, pel canvi de funcionalitat i titularitat d’un tram de la carretera C-233 i del camí de Torrebesses a Castelldans del conveni per a la millora de la connectivitat viària de la comarca de les Garrigues. La presentació tindrà lloc a la delegació del Govern de la Generalitat a Lleida. Prèviament, a les 17.00 hores, es farà una reunió preliminar amb els alcaldes dels municipis afectats. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)