Presentació de l’acord de col·laboració per donar impuls a l’handbol femení professional de Lleida

La diputada Helena Martínez participarà en la roda de premsa de presentació de l’acord de col·laboració per donar impuls a l’handbol femení professional de Lleida, que se celebrarà al Saló de Plens de la Paeria de Lleida, sota la organització l’Oliba Green Beer, l’Associació Lleidatana d’Handbol i el Club Handbol Lleida Pardinyes.   L’acte comptarà amb les intervencions de l’alcalde de Lleida, Miquel Pueyo; el president de l’Associació Lleidatana d’Handbol, Francesc Berenguer; el president del Club Handbol Lleida Pardinyes, José Miquel Zubieta, i la CO d’Oliba Green Beer, Sandra López.

Descarregar esdeveniment