Presentació de la xerrada ‘Coneguem les violències masclistes’
La diputada d’Igualtat, Helena Martínez, acompanyada de l’alcalde de Bell-lloc d’Urgell i diputat, Ramon Cónsola, i la regidora de l’Àrea de la Dona de l’Ajuntament de Bell-lloc d’Urgell, Brigit Jubilar, presentaran la xerrada ‘Coneguem les violències masclistes’, que se celebrarà en format virtual el dissabte 28 de novembre a partir de les 10.00 hores, en motiu del Dia Internacional (25 N) per a l’eliminació de la violència contra les dones, sota l’organització de l’Ajuntament de Bell-lloc d’Urgell. La presentació tindrà lloc a la Sala de Premsa de la Diputació de Lleida.