Presentació de la Volta al Segrià. Sala de premsa de la Diputació de Lleida
La sala de premsa de la Diputació de Lleida acollirà la roda de premsa de presentació de la Volta al Segrià, un repte de caràcter personal i solidari que farà el jove esportista Marcel Mor.
La presentació comptarà amb la participació del cap de Relacions Interdepartamentals, Antoni Fo; de l’alcalde d’Artesa de Lleida, Pere Puiggròs; de la delegada d’AFANOC a Lleida, Maite Montañés, i del corredor Marcel Mor.
(El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte)