Presentació de la V Ultra Coll de Nargó. Sala de premsa de la Diputació de Lleida

 La sala de premsa de la Diputació de Lleida acollirà la roda de premsa de presentació de la V Ultra Coll de Nargó. L’acte comptarà amb el cap de Relacions Interdepartamentals de la Diputació de Lleida, Antoni Fo; l’alcalde de Coll de Nargó, Benet Fité; i el regidor de Cultura i Esport; Ernest Gómez.

Descarregar esdeveniment