Presentació de la temporada d’esquí al Pirineu de Lleida 2012/2013. Sala d’Actes
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé; el director de l'ACEM, Joaquim Alsina, i els representants de les diferents estacions d'esquí del Pirineu de Lleida oferiran una roda de premsa com a acte previ a l’inici de la nova temporada d'esquí 2012-2013. A la presentació també hi assistiran el vicepresident del Patronat de Turisme, Gerard Sabarich i el director del Patronat, Jordi Blanch.