Presentació de la temporada d’esquí al Pirineu de Lleida 2011-2012. Sala d’Exposicions. Diputació de Lleida

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé; el director de l'ACEM, Joaquim Alsina, i els representants de les diferents estacions d'esquí del Pirineu de Lleida oferiran a la sala d’Exposicions de la Diputació de Lleida, una roda de premsa com a acte previ a l'inici de la nova temporada d'esquí 2011-2012. A la presentació també hi assistiran el vicepresident del Patronat de Turisme, Gerard Sabarich; el director del Patronat, Jordi Blanch, i els diputats provincials i els presidents o representants dels consells comarcals del Pirineu de Lleida amb estacions d’esquí i del Conselh Generau d'Aran. La roda de premsa comptarà amb les intervencions del director general de Baqueira Beret i president d’ATUDEM, Aureli Bisbe; el director general de Boi Taüll Resort, Jordi Sabaté; el director de divisió de Turisme i Muntanya FGC, i representant d’Ski Pallars, Albert Solà; el director de Port del Comte, Ricard Ustrell; el director de Tavascan, Pau Gómez; i el gerent de l’estació d’esquí nòrdic de Sant Joan de l’Erm, Miquel Prat.  

Descarregar esdeveniment