Presentació de la temporada d’equips de bàsquet CENG

El vicepresident quart de la Diputació de Lleida, Eloi Bergós, assistirà a l’acte de presentació de la temporada d’equips de bàsquet CENG, que se celebrarà a Artesa de Segre.

Descarregar esdeveniment