Presentació de la temporada de Turisme Actiu i Esports d'Aventura 2019 de les comarques de Lleida
La presidenta de la Diputació, Rosa Maria Perelló, participarà en la presentació de la temporada de Turisme Actiu i Esports d'Aventura 2019 de les comarques de Lleida, coincidint amb l’inici del període de vacances de Setmana Santa. L’acte tindrà lloc al costat del càmping municipal de Llavorsí (el Pallars Sobirà) i comptarà amb la participació del president del Consell Comarcal del Pallars Sobirà, Carles Isús; del president de l’Associació d’Empreses d’Esports d’Aventura del Pallars Sobirà, Florido Dolcet; de l’alcalde de Llavorsí, Josep Vidal, del vicepresident segon i vicepresident del Patronat de Turisme, Gerard Sabarich, i del director del Patronat de Turisme, Juli Alegre. La presentació és organitzada per la Diputació de Lleida, mitjançant el Patronat de Turisme, conjuntament amb l’Associació d’Empreses d’Esports d’Aventura del Pallars Sobirà, l’Ajuntament de Llavorsí i el Consell Comarcal del Pallars Sobirà, i compta amb la col·laboració de diverses empreses del sector. 10.45 hores: Salutació de la presidenta de la Diputació, Rosa Maria Perelló. 11.00 hores: Presentació de la nova temporada a peu dret a la riba del riu Noguera Pallaresa. 11.30 hores: Inici del descens de barques pel riu Noguera Pallaresa des de Llavorsí. (El servei de premsa oferirà informació d’aquest acte)