Presentació de la temporada de neu del Pirineu de Lleida 2018/2019

La presidenta de la Diputació de Lleida, Rosa Maria Perelló, presidirà la roda de premsa de presentació de la temporada de neu del Pirineu de Lleida 2018/2019. També hi participaran el vicepresident del Patronat de Turisme, Gerard Sabarich; el director del Patronat, Juli Alegre; el director de l’ACEM, Joaquim Alsina, i els representants de les diferents estacions d’esquí del Pirineu de Lleida. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)

Descarregar esdeveniment