Presentació de la temporada de Falles 2017 i els Camins de Foc de l’Alta Ribagorça
El vicepresident del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida, Gerard Sabarich, participarà a l’acte de presentació de la temporada de Falles 2017 i els Camins de Foc de l’Alta Ribagorça. L’acte se celebrarà a la sala Cotxeres del Palau Robert de Barcelona i comptarà amb el conseller d’Empresa i Coneixement, Jordi Baiget; el president del Consell Comarcal de l’Alta Ribagorça, Josep Lluís Farrero, i el director de l’Agència Catalana de Turisme, Xavier Espasa. Lleida, 13 de juny de 2017