Presentació de la Targeta Rosa i dels 1ers Premis FeSalut
El diputat de Salut i Esport, Òscar Martínez, participarà en l’acte de presentació de la Targeta Rosa i dels 1ers Premis FeSalut, que tindran lloc a la Sala d’Actes del Palau de la Diputació, sota l’organització de FeSalut. L’acte comptarà amb la participació del president de Fesalut, Ricard Pico; el subdelegat del Govern espanyol a Lleida. José Crespín, i representants de l’Ajuntament de Lleida i del departament de Salut.