Presentació de la Setmana de l’Estiu. Espai Provença ubicat a l’estació de Provença de Ferrocarrils de la Generalitat

El vicepresident del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida, Gerard Sabarich, i el director del Patronat de Turisme, Jordi Blanch, assistiran a la presentació de la Setmana de l’Estiu, que organitza Ferrocarrils de la Generalitat. L’acte estarà presidit pel director general de Transports i Mobilitat, Ricard Font, i la directora general de Turisme de la Generalitat, Marian Muro. La setmana se celebrarà del 18 al 24 de juny i inclourà una sèrie de jornades promocionals de turisme, entre les quals s’inclourà el Tren dels Llacs i la presentació de l’estació d’esquí Pallars.

Descarregar esdeveniment