Presentació de la Ruta gastronòmica de l’Urgell
El president de la Diputació, Joan Talarn, participarà en l’acte de presentació de la Ruta gastronòmica de l’Urgell, que tindrà lloc al Mas Colom de Tàrrega sota l’organització del Consell Comarcal de l’Urgell. L’acte comptarà amb la participació de l’alcaldessa de Tàrrega, Alba Pijuan; el president del Consell Comarcal de l’Urgell, Gerard Balcells; la consellera comarcal de Turisme, Gràcia Auró, i la directora de la Revista ‘Cuina’ i promotora del projecte ‘Ruta gastronòmica de l’Urgell’, Judith Càlix.