Presentació de la Ruta de l’Oli i de l’Aigua
La presidenta en funcions de la Diputació, Rosa Maria Perelló, assistirà a la presentació de la Ruta de l’Oli i de l’Aigua, que se celebrarà al Palau Robert de Barcelona. La presidenta hi anirà acompanyada del vicepresident cinquè en funcions, Enric Mir. L’acte estarà presidit pel director general de Turisme de la Generalitat, Octavi Bono, i comptarà amb la participació de diverses autoritats. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)