Presentació de la pujada al Port de Salau i del projecte de construcció del túnel de Salau
La sala de premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació del projecte de construcció del túnel de Salau, que coincideix amb la tradicional pujada al Port de Salau. L’acte comptarà amb la participació del vicepresident tercer Gerard Sabarich; del president de l’Associació Internacional pel Túnel de Salau, Xavier Bada, i de diferents representants de les organitzacions franceses defensores del túnel. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 31 de juliol de 2015