Presentació de la primera sessió del cicle ‘ Va de networking’
El president de la Diputació, Joan Talarn donarà la benvinguda i presentarà la primera sessió del cicle ‘Va de networking’ que se celebrarà a la sala de formació del CEEI Lleida, al Complex de la Caparrella i organitzada pel mateix CEEI Lleida. Talarn arribarà acompanyat del vicepresident del Patronat de Promoció Econòmica, Carles Gibert i del diputat Paco Cerdà.