Presentació de la nova temporada del Tren dels Llacs. Sala Viladrich
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, presidirà la roda de premsa de presentació de la nova temporada del Tren dels Llacs, que es posarà en marxa aquest mes d’abril. La roda de premsa comptarà també amb la participació del secretari de Territori i Mobilitat de la Generalitat de Catalunya, Ricard Font, així com amb l’assistència del president de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), Enric Ticó, i del vicepresident del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida, Gerard Sabarich.