Presentació de la nova temporada de Turisme Actiu i Esports d’Aventura de les comarques de Lleida

El president de la Diputació, Joan Reñé, presidirà la presentació de la nova temporada de turisme actiu i esports d’aventura de les comarques de Lleida. L’acte es farà al costat del càmping municipal de Llavorsí (Pallars Sobirà). La presentació està organitzada per la Diputació de Lleida, a través del Patronat de Turisme, conjuntament amb l’Associació d’Empreses d’Esports d’Aventura del Pallars Sobirà, l’Ajuntament de Llavorsí i el Consell Comarcal del Pallars Sobirà, i compta amb la col·laboració de diverses empreses lleidatanes del sector. També assistiran a la presentació el vicepresident tercer i vicepresident del Patronat de Turisme, Gerard Sabarich; el director del Patronat de Turisme, Juli Alegre; així com el president del Consell Comarcal del Pallars Sobirà, Llàtzer Sibís; l’alcalde de Llavorsí, Josep Vidal, i el president de l’Associació d’Empreses d’Esports d’Aventura del Pallars Sobirà, Florido Dolcet. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 13 d'abril de 2016

Descarregar esdeveniment