Presentació de la nova temporada de Turisme Actiu i Esports d’Aventura de les comarques de Lleida
El president de la Diputació, Joan Reñé, presidirà la presentació de la nova temporada de turisme actiu i esports d’aventura de les comarques de Lleida. L’acte es farà al costat del càmping municipal de Llavorsí (Pallars Sobirà). La presentació està organitzada per la Diputació de Lleida, a través del Patronat de Turisme, conjuntament amb l’Associació d’Empreses d’Esports d’Aventura del Pallars Sobirà, l’Ajuntament de Llavorsí i el Consell Comarcal del Pallars Sobirà, i compta amb la col·laboració de diverses empreses lleidatanes del sector. També assistiran a la presentació el vicepresident tercer i vicepresident del Patronat de Turisme, Gerard Sabarich; el director del Patronat de Turisme, Juli Alegre; així com el president del Consell Comarcal del Pallars Sobirà, Llàtzer Sibís; l’alcalde de Llavorsí, Josep Vidal, i el president de l’Associació d’Empreses d’Esports d’Aventura del Pallars Sobirà, Florido Dolcet. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 13 d'abril de 2016