Presentació de la nova temporada de turisme actiu i celebració del 40è aniversari del ràfting al riu Noguera Pallaresa
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat del vicepresident del Patronat de Turisme, Juan Antonio Serrano, i el director de l’organisme, Juli Alegre, presentaran aquest dijous, 9 d’abril, la nova temporada de turisme actiu al Pirineu i les Terres de Lleida. L’acte, que tindrà lloc al càmping municipal de Llavorsí, també servirà per celebrar el 40è aniversari de les primeres baixades de ràfting al riu Noguera Pallaresa.
També participaran en la presentació la directora general de Turisme, Cristina Lagé; el president del consell comarcal del Pallars Sobirà, Carlos Isus; l’alcalde de Llavorsí, Josep Vidal; el president de l’Associació d’Empreses d’Esports d’Aventura del Pallars Sobirà, Flòrido Dolcet; el director territorial d’Endesa a Catalunya, Enric Brazís, i un dels pioners del ràfting al Pallars Sobirà, Jordi Farreny.