Presentació de la nova temporada de Turisme Actiu i Esports d’Aventura de les comarques de Lleida

El president de la Diputació, Joan Reñé, presidirà la presentació de la nova temporada de turisme actiu i esports d’aventura de les comarques de Lleida. L’acte es farà al costat del càmping municipal de Llavorsí (Pallars Sobirà). La presentació està organitzada pel Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida conjuntament amb l’Associació d’Empreses d’Esports d’Aventura del Pallars Sobirà, l’Ajuntament de Llavorsí i el Consell Comarcal del Pallars Sobirà, i compta amb la col·laboració de diverses empreses lleidatanes del sector.

També participaran en la presentació el president del Consell Comarcal del Pallars Sobirà, Llàtzer Sibis; el president de l’Associació d’Empreses d’Esports d’Aventura del Pallars Sobirà, Florido Dolcet; el vicepresident del Patronat de Turisme de la Diputació, i alcalde de Rialp, Gerard Sabarich, i el director, Jordi Blanch. També assistiran el vicepresident tercer de la Diputació de Lleida, Pau Perdices; i els diputats Xavier Pont i Antoni Navinés.

(El servei de premsa de la Diputació servirà informació d’aquest acte)

Lleida, 1 d'abril de 2015

Descarregar esdeveniment