Presentació de la nova temporada de turisme actiu al Pirineu i les Terres de Lleida
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat del vicepresident del Patronat de Turisme, Juan Antonio Serrano, i el director de l’organisme, Juli Alegre, presentaran la nova temporada de turisme actiu al Pirineu i les Terres de Lleida. L’acte tindrà lloc a les 10.30 hores al càmping municipal de Llavorsí. També participaran en la presentació el vicepresident del consell comarcal del Pallars Sobirà, Pere Ticó; l’alcalde de Llavorsí, Josep Vidal; el responsable de les centrals hidràuliques de l’Alt Pallaresa d’Endesa, Albert Piqué, i el president de l’Associació d’Empreses d’Esports d’Aventura del Pallars Sobirà, Flòrido Dolcet. A les 10.15 hores està prevista una atenció als mitjans de comunicació.