Presentació de la nova temporada de neu al Pirineu de Lleida
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat del vicepresident del Patronat de Turisme, Juan Antonio Serrano, presidirà la presentació de la nova temporada de neu al Pirineu de Lleida. L’acte tindrà lloc a la Sala d’Actes de la Diputació de Lleida a les 11.00 hores i també comptarà amb la participació del director del Patronat de Turisme, Juli Alegre; el director general de Baqueira Beret, Alex Barés; el director de Negoci i Estratègia d’FGC Turisme, Enric Serra; el director de Port del Comte, Albert Estella, i el director de Lles de Cerdanya, Ramon Sellés, en representació de les estacions de nòrdic de Lleida. Quan acabi la presentació (aproximadament a les 12.00 hores), els periodistes que ho desitgin podran utilitzar la sala de premsa per entrevistar als representants institucionals i de les estacions d’esquí alpí i nòrdic. Us demanem que per poder programar aquestes entrevistes envieu un correu electrònic al servei de premsa del Patronat (
xrodriguez@diputaciolleida.cat).