Presentació de la nova ruta pels Canals d’Urgell a Agramunt
El diputat de Salut Pública, Òscar Martínez, participarà en la presentació de la nova ruta pels Canals d’Urgell a Agramunt que tindrà lloc a la plaça Fondandana d’Agramunt. L’acte comptarà amb les intervencions de l’alcaldessa d’Agramunt, Sílvia Fernández, i la directora de la Fundació Canals d’Urgell, Maribel Pedrol. Durant la inauguració es visitarà Cal Ermità, la primera casa der comportes i l’ermita de Sant Isidre, i el Túnel de Montclar.