Presentació de la nova ‘Guia d’ajut al món local en la transició energètica’

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn; el vicepresident del Patronat de Promoció Econòmica, Carles Gibert; el tècnic de l’Agència de l’Energia de Lleida, Ignasi Valgañón, i l’advocat i soci fundador del despatx HOLTROP S.L.P. Transaction & Business Law, Piet Holtrop, presentaran la nova Guia d’ajut al món local en la transició energètica.   Aquesta guia, elaborada en el marc del conveni de col·laboració entre el Patronat de Promoció Econòmica de la Diputació de Lleida i la Fundació per a la Sostenibilitat Lleida 21 de l’Agència de l’Energia de Lleida, es  planteja com un recurs pràctic adreçat tant als tècnics d’ajuntaments i consells comarcals com als col·lectius professionals i empresarials per tal de dotar-los de les eines necessàries per impulsar la transició energètica en l’àmbit local.   La presentació —que tindrà lloc en format híbrid des de la sala d’actes de la Diputació— comptarà també amb l’assistència la cap de secció de Projectes i Promoció, Teresa Botargues, i del director del Patronat, Ramon Boixadera.

Descarregar esdeveniment