Presentació de la nova edició de la campanya Disfruita-la de tast de fruita dolça infantil. Amfiteatre dels Camps Elisis

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, assistirà a la presentació d’una nova edició de la campanya d’Unió de Pagesos (UP) Disfruita-la, que consisteix en realitzar tastos guiats de fruita dolça amb infants i joves amb l’objectiu de promocionar i fomentar el consum de fruita dolça. Uns 200 nens d’entre 4 i 6 anys de l’Escola dels Camps Elisis i de l’Escola Maristes participaran en aquesta activitat.  

Descarregar esdeveniment