Presentació de la nova aplicació turística “AraLleida 365”.. Sala de premsa de la Diputació.
El president de la Diputació, Joan Reñé, presidirà la roda de premsa de presentació de la nova aplicació turística “AraLleida365”. A la presentació també hi participarà el vicepresident del Patronat de Turisme i diputat, Gerard Sabarich, i el director del Patronat de Turisme, Jordi Blanch.