Presentació de la marca ‘Marnuthem’
La vicepresidenta de la Diputació de Lleida, Sandra Castro, participarà en l’acte de presentació de la marca de vermut de Bell-lloc d’Urgell, ‘Marnuthem’, que tindrà lloc al Pati de l’IEI. Castro compartirà benvinguda amb el president del Consell Comarcal del Pla d’Urgell, Carles Palau; el propietari de ‘Marnuthem’, Marc Cuenca, i el periodista i sommelier, Rafa Gimena.