Presentació de la marca ‘Gust de Lleida’ al Gastronomic Forum de Barcelona

El vicepresident del Patronat de Promoció Econòmica de la Diputació de Lleida, Jordi Verdú, presentarà la marca ‘Gust de Lleida’ en el marc del Gastronomic Forum de Barcelona, que tindrà lloc del 3 al 5 de novembre al Recinte de Montjuïc de Fira de Barcelona. L’acte es desenvoluparà a l’espai ‘Rebost de Catalunya’ i comptarà amb un tast a càrrec Toni Alonso i Dani Miquel, de Bo de Shalom, i la presència de presidents dels consells comarcals del territori i de les DOP i IGP de la demarcació, entre altres autoritats.

Descarregar esdeveniment