Presentació de la Fundació ‘Créixer en Harmonia’
El vicepresident de la Diputació de Lleida, Agustí Jiménez, acompanyat del diputat de Salut i Esports, Òscar Martínez, assistirà a l’acte de presentació de la Fundació ‘Créixer en Harmonia’, que tindrà lloc a Mas de Colom, a Tàrrega, sota la presidència del president de la Generalitat, Salvador Illa.