Presentació de la Fira Q de Balaguer. Sala de premsa

La sala de premsa de la Diputació acollirà la presentació de la Fira Q de Balaguer, que comptarà amb l’espai “Aliments del territori i tu” de la Diputació de Lleida. A la presentació hi participarà el vicepresident tercer de la Diputació, Pau Perdices; l’alcalde de Balaguer, Josep M. Roigé, i el diputat de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Balaguer, Toni Velimelis.

Descarregar esdeveniment