Presentació de la Fira d’ous d’euga de la Vall de Lord. Sala de premsa de la Diputació de Lleida.

El vicepresident tercer de la Diputació, Pau Perdices, participarà en la roda de premsa de presentació de la Fira d’ous d’euga de la Vall de Lord que se celebra els dies 3 i 4 de novembre. A la presentació també hi assistirà el diputat i alcalde de La Coma i la Pedra, Marc Escarré, el regidor de Turisme de la Vall de Lord, Jordi Rodríguez.  

Descarregar esdeveniment