Presentació de la Fira del Torró i la Xocolata a la Pedra d’Agramunt. Sala de premsa

El vicepresident tercer de la Diputació de Lleida, Pau Perdices, participarà en la roda de premsa de presentació de la 24a edició de la “Fira del Torró i la Xocolata a la pedra” d’Agramunt, que tindrà lloc el 12, 13 i 14 d’octubre. A la presentació també hi assistirà l’alcalde d’Agramunt, Bernat Solé, i la directora de la Fira del Torró, Fàtima Puig.

Descarregar esdeveniment