Presentació de la cursa ciclista PITAMUNT 2013 de Puiggròs. Sala de premsa de la Diputació de Lleida

 La sala de premsa de la Diputació de Lleida acollirà la roda de premsa de presentació de la segona edició de la cursa de BTT PitAmunt 2014 de Puiggròs. L’acte comptarà amb la participació del cap de Relacions Interdepartamentals de la Diputació de Lleida, Antoni Fo; de l’alcalde de Puiggròs, Juli Muro; i del president del Club Ciclista de Puiggròs i regidor de l’Ajuntament de Puiggròs, Òscar Ruera. En finalitzar la presentació s’oferirà als assistents una degustació dels productes de la terra.

Descarregar esdeveniment