Presentació de la Copa Pirineus de piragüisme eslàlom i eslàlom extrem de la Seu d’Urgell
El diputat Jordi Verdú; l’alcalde de la Seu d’Urgell, Francesc Viaplana; el president de la Federació Catalana de Piragüisme, Germán Jiménez, i la representant territorial de l’Esport a Lleida, Lourdes Ravetllat, participaran en la roda de premsa de presentació de la Copa Pirineus de piragüisme eslàlom i eslàlom extrem, que se celebrarà al Parc Olímpic de la Seu d’Urgell els dies 30 d’abril i 1 de maig.