Presentació de la Copa del Món d’Eslàlom i Caiac Cross

El diputat Òscar Martínez; l’alcalde de la Seu d’Urgell, Joan Barrera; el president de la Federació Catalana de Piragüisme, German Jiménez; la representant territorial de l’Esport a Lleida, Lourdes Ravetllat, i la gerent del Parc del Segre, Meritxell Rodríguez, presentaran la Copa del Món d’Eslàlom i Caiac Cross, que se celebrarà a les instal·lacions del Parc del Segre entre els dies 31 d’agost i 3 de setembre.

Descarregar esdeveniment